Vier Snelle Links – 1 juli 2014

We Have No Idea If Online Ads Work
Onderzoek toont aan dat de machine waarop zoveel grote bedrijven als Google en Amazon draaien, advertenties, waarschijnlijk helemaal niet zo effectief zijn als de bedrijven beweren. Hmm!

The Hottest Startup Sectors
Hoewel wat droog als je er niet dagelijks mee bezig bent, is dit artikel van een investeeder een aardig inkijkje in de wereld van startups en venture capitalists. Hoe reageren zij op hypes en hoe lang duren die dan?

Do’s and Don’ts for SEO Copywriting
Leuk geschreven stuk waarin wordt uitgelegd dat SEO en goede teksten elkaars vijanden niet hoeven te zijn.

A Step-by-Step Guide to Creating Effective User Journey Maps
Handig overzicht over de voordelen van een goede user story (de beschrijving van het traject dat de gebruiker van je website, tool of app aflegt), hoe je ze maakt en hoe je ze gebruikt. Ik ben groot fan van deze manier van beschrijven, het is een waardevol onderdeel van bijvoorbeeld een functioneel ontwerp omdat je vanuit gebruikersperspectief je product doorloopt.

 

Advertisements

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s