Nieuw op de afdeling: de communicatie architect – Frankwatching

Dinsdag 20  mei sprak ik op het evenement van Only Human over de toekomst van het communicatievak. Ik zie een nieuwe rol ontstaan: de Online Communicatie Architect.

Frankwatching schreef een verslag over mijn verhaal en die van collega-spreker gedragspsycholoog Mischa Coster.

‘Wat hebben ict, communicatie en psychologie met elkaar te maken? Alles. Deze begrippen onderstrepen de urgentie van de komst van ‘nieuwe’ communicatieprofessionals onder invloed van vijf trends. Alleen op die manier kunnen ze de regie terugkrijgen. In dit artikel deel ik graag de lessen die ik leerde tijdens een kennismiddag voor communicatieprofessionals van Only Human.’

Lees hier hele artikel

Bezig met een evenement en zoek je nog sprekers of een dagvoorzitter? Laten we kennismaken!

Geef een reactie

