Vier Snelle Links – 5 mei 2014

LAPD has a new tool for crowdsourcing photo and video evidence
Inmiddels loopt het merendeel van ons met een smartphone, en dus een camera op zak. Hoe kan je beelden van omstanders van misdrijven, ongelukken of andere bijzondere situaties gestructureerd verwerken? De Politie in Los Angeles denkt de oplossing gevonden te hebben.

BluClik remote helps keep hands on wheel, not phone
Ik geef het toe: toen ik tot voor kort nog een auto had maakte ik me soms schuldig aan Twitteren/Whatsappen/heel soms nog sms-en tijdens het rijden. (En dat terwijl mijn organisatie de -Doe je op een P- campagne aanstuurt 😉 ). Gelukkig was audio wel gefixed via geïntegreerde knoppen op mijn stuur, maar dit is bij veel oudere auto’s niet het geval. Om dan niet op je telefoon te hoeven prutsen als je een favoriete Spotify list wilt afspelen, is dit apparaatje ontwikkeld. Ik vind het de moeite waard om uit te proberen in de ‘auto’ die ik nog wel heb: mijn VW camper!

Cubans line up to buy first legal PCs
Kan jij je voorstellen dat je nu pas je eerste computer zou krijgen?

RANKED: The Hottest Pre-IPO Adtech Startups Of 2014
The ones to watch.

Geef een reactie

