Vier Snelle Links – 28 april 2014

‘Anti-Tinder’ Tries To Solve Online Dating’s Creepiness Problem
Wie vertrouw je meer? Een random dating app of matches via je vrienden?

Will Netflix numbers confirm cable cutting?
Al een paar jaar geleden heb ik de kabel uit mijn tv getrokken, zappen vond ik een vrij zinloze tijdsbesteding. Als ik nu wat wil zien, kies ik dat bewust en kijk via internet. TV on demand. Het lijkt erop dat mijn keuze trendsettend is 😉

Having High-Tech Gadgets Is a Career-Booster, Says Study
“Those who are tech savvy are also perceived as authorative on other subjects and as leaders”. Wat een iPad al niet kan doen met je imago.

Balie raakt ‘uit’ in Rotterdam
Interessante cijfers in het Burgerjaarverslag van Gemeente Rotterdam. In een paar jaar is het aantal online aanvragen exponentieel toegenomen, terwijl de fysieke balie steeds rustiger werd. Investeringen in (goede) ICT en online communicatie lonen. Natuurlijk voelden we deze ontwikkeling ontstaan, het is daarom fijn het onderbouwd te zien met harde cijfers. Wel ben ik nog benieuwd naar de details. Heeft de gemeente bewuste keuzes gemaakt, wat waren de doelstellingen, wat levert het op?

Geef een reactie

